İçeriğe atla
Tüm Haberler
MAÇ SONRASI

U14 Osmangazi Deplasmanında 2-2 Beraberlikle Döndü

Kulüp Basın··3 dk okuma

U14 takımımız, deplasmanda oynadığı Osmangazi Belediyespor maçında 2-0 önde götürdüğü skoru koruyamadı. Mert ve Doruk'un golleriyle bulduğumuz avantaj son 15 dakikada eridi. Yine de kazanılan puan, ev sahibi karşısında değerli.